niedziela, 6 lipca 2014

Jak to się działo z wyzwaniem z KITu czerwcowego...

Sam KIT właściwie sugerował, co można zrobić... jednak ja mając mocno pudełkowe podejście do życia... oczywiście - zamiast zrobić shadow box typowego - zrobiłam pudełka/szkatułkę... no nie tylko, ale o tego zaczęłam...
kilka ręcznie zrobionych kwiatków, wiele z elementów zawartych w KITcie... właściwie, to jest praca, w której użyłam najwięcej elementów z KIT... bo:
1. shadow box
2. papier na pokrywce
3. taśma z różami
4. kluczyk metalowy
5. napis always
6. napis remember
7. badzik drewniany "love"




w tym, co KIT pokazał, przy ogłoszeniu wyników, niestety nie było widać co zrobiłam... na szczęście teraz już mogę opublikować... i pokazać w całej okazałości :)
jak myślicie - dobrze mi poszło nieszablonowe podejście do scrapowego wyzwania: coś, co nie jest kartką ani LO... hę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz