wtorek, 26 grudnia 2017

mediowy notes dla WOŚP


QW tym roku poszalałam i wykonałam wiele prac... jefną z nich jest Mediowy notes :)

niby nic wielkiego (znaczy notes sam w sobie całkiem spory jest... bo ma coś koło 18x18cm plus sprężyna i ponad 100 kartek)... a jednak całkiem sympatyczny z niego notes... najpierw okładki dostały dziurki, żeby było jak sprężynę założyć i żeby serce duże wpasować, następnie pomalowałam je z jednej strony na czarno, okleiłam czarnym papierem z drugiej... potem naklejenie dużego serca, pokolorowanie małego, nałożenie na małe glossa... naklejenie na notes... a potem dodanie faktur... i szklanych mikrokulek... znów malowanie na czarno (częściowe) a na koniec kilka kolorów shiny powders, żeby nadać całości czarno-tęczowego wyrazu... a na koniec - już po spięciu sprężyną, która również swoją porcję czarnego gessa nosi... nawiązałam mnóstwo różnokolorowych wstążeczek.
Ja wiem, że dla laika to niewiele znaczy... No bo co to są shiny powders... i po jakiego faktury nakładała na notes, kiedy ich miejsce w segregatorze księgowej jest - hihihi - ja wiem, po chińsku mogłabym ;) 
Grunt, że chyba fajny notes wyszedł, mieni się ślicznie i może się stać super kompanem dla osoby, która go wylicytuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz