wtorek, 17 listopada 2015

świątecznych kartek początek...

Znaczy prace są całkiem zaawansowane... dziś pokażę karki z papierów bee scrap... zauroczył mnie i natchnęły... a, że w tym roku postawiłam na prostotę... zresztą sami oceńcie jak mi poszło...
powyżej seria pionowa... drobniuteńkie gwiazdki są pokryte cosmic shimmer...

jeden z papierów jest w takie właśnie "sznurki " z banerkami... tak nie to zainspirowało, że musiałam to wykorzystać...

bardzo prosta kartka... ale po dodaniu brokatu na śnieżynki z papieru tła... zyskuje sympatyczny błysk...



no i na koniec mini seria z białym ostrokrzewem wykończonym szklanymi kaboszonkami... 

a to tylko kilka z kartek, które "wyprodukowałam"... 
a tak swoją drogą... czy to tło nadaje się w ogóle do czegokolwiek? bo w czasie remontu jakoś nie mam zbyt wiele możliwości w tym zakresie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz