środa, 17 października 2018

Lipiec 2018

27-07-2018
Czasem się bawię... no jak każda z nas... i tak włąśnie z takiej zabawy wyszła niebieściutka i bardzo prościutka kartka... z własnoręcznie wykonanym kwiatełem z foamiranu

=====================================================================
20-07-2018
jakiś czas temu szliśmy na wesele... taką oto kartkę zrobiłam dla młodej pary



=======================================================================
13-07-2018
Jakis czas temu dla trzech super dziewuszek wykonałam takie trzy bajkowe karteluszki... jakby z jednej serii bo w sumie te same papiery, te same dodatki  takie optymistyczne


=====================================================================
03-07-2018
Ja wiem, że Wielkanoc była jakiś czas temu... cóż... takie karteczki wykonałam w ramach inspiracji do wyzwania TricksArt...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz