poniedziałek, 15 października 2018

zbiorówka 2018 sty-maj

30-05-2018
Innym razem dla koleżanki przygotowałam notesik-pamiętnik... hihihi nie umiałam się powstrzymać, żeby nie użyć TricksArtowego lizaka...

=============================================================================
27-05-018
Kochani! ruszyło nowe wyzwanie w Tricksarcie! Tym razem chcemy, żebyście nam w scrapowej formie pokazali swoje ulubione filmy, czy seriale... u nas Star Treck, Mały Książę, Bridget Jones... i inne... a u Was?

============================================================================
22-05-2018
Czasami robię różne notesy... przede wszystkim w prezencie dla kogoś...ten konkretny przepiśnik zrobiłam dla wspaniałej osoby, której tajną mocą jest robienie przetworów  to chyba widać... c'nie?


==============================================================================
15-05-2018
tak sobie kiedyś siedziałam i kartkowałam... tak to już bywa... jak człowieka wena męczy... powstało więc kilka kartek... w rozbieżnych stylach  i na różne okazje...


============================================================================
08-05-2018
Na jedno z wyzwań zlotowych wykonałam wianek z pióropuszem snip-artowych piór... wprawdzie nie wygrał... ale za to powędruje do córci znajomych 


==========================================================================
07-05-2018
Kilka dni temu inspirowałam na blogu Tricksartu kartką urodzinową z niespodzianką... zapraszam!


===========================================================================
06-04-2018
Kochani! tortem częstuję...
niestety tylko wirtualnie  znaczy zaopraszam na bloga Tricksartu do poczytania i obejrzenia mojej najnowszej inspiracji 


=============================================================================
05-03-2018
Dziś pojawiła się moja inspiracja na blogu TricksArt... taka oto karteczka, wykonana z papierów nowej kolekcji 
niby prosta.... a jednak ma pazurki 
fajnie mi się ją robiło...


===============================================================================
01-03-2018
Kochani... dziś pokażę Wam mój najnowszy album. W większości wykonany z zestawu warsztatowego zakupionego od Doroty. Oczywiście wykonanie domowe powoduje, że nie jest taki.dokladnie jak ten sam album wykonany na warsztatach... bo w domu mam dostępnych wiele rzeczy, których na warsztatach by nie było... dziś album ten znajduje się u bardzo sympatycznej i przeuroczej osoby, która dostała go na urodziny 
Album wykonany na bazie bazyla 4 kartowego, papiery to zestaw Alchemy ze stamperii, tekturki ze Scrapińca... oraz mnóstwo dodatków... począwszy od farb i mediow 13arts przez akrylowe kaboszonki, bradsy, gazę, sznurki... sizal i wiele innych. Super sie na tym pracowało... już planuję kolejny...










=============================================================================
16-02-2018
Dziś pokażę coś z zamierzchłej przeszłości... zdjęcie kiepskie - wiem... ale w tamtym okresie tak jakoś nie zawsze miałam ładne zdjęcia... bo aparat był kiepściutki...
ale do rzeczy...
to co jest na zdjęciu - to są pojemniczki na ząbki mleczne... w środku są przegródki na ząbki  mam nadzieję, że się sprawdziły

=============================================================================
15-02-2018
Dziś się z Wami witam, pokazując pracę wykonaną dla Tricksart specjalnie na powitanie nowego 2018 roku...
szczegóły pracy możecie zobaczyć na blogu Tricksartu, lub w zdjęciach załączonych do tego posta 
do wykonania tej pracy użyłam drewnianą paletkę, starą zniszczoną serwetkę, pędzel, kilka metalowych elementów i tekturki... no i całą górę mediów
z czasem będę tu właśnie pokazywać najwięcej prac... czasem nawet migawki z prac nad którymi się właśnie pochylam...
Zapraszam Was do podglądania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz