poniedziałek, 4 sierpnia 2014

mała zmyłka...

Jeśli komuś się wydawało, że poprzedni post to tyle... to się pomylił... jak zwykle jadę seriami :)

teraz podzielę się z Wami zdjęciami moich prac: ślubny box, album ślubny, księga gości, winietki na stół...
no będzie się działo...

najpierw box w kolorach morza... moje kwiatuszki ię rozpanoszyły na dobre... dziurkacz serwetkowy... gesso... no tak sobie zaszalałam...


tu kartka na pożegnanie kolegi z pracy :) i kolejne ręcznie zrobione kwiatki... z wykrojnika, który - chyba wieki temu - dostałam od Moniki :) no i cieniowania distressami, potem praca z maskami z tricksartu.... no innymi słowy wyżyłam się - bo miałam okazję :)



poniżej album śubny... na okładce frontowej magnes na lodówkę... tak się kończy jak się chodzi na ciekawe warsztaty :) - no oczywiście zamazałam datę i imiona ;)



Jeszcze tylko księga gości... dwujęzyczna - jako, że mogą się trafić goście, którzy znają inne-iż Polski-języki ;) gesso, distressy, bulion szklany... kwiaty z WO, kwiaty robione przeze mnie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz