poniedziałek, 4 sierpnia 2014

pokłosie....

Dwa tygodnie temu byłam na warsztatach w Złotym Ośle... bardzo fajne i owocne spotkanie przy produkcji taga... poznałam mnóstwo ciekawych osób :) świetnie się bawiłam, no generalnie to było bardzo owocne spotkanie :) naładowało mnie ogromem pozytywnej energii... której ostatnio mi brakuje - nawet bardzo...

nie mam nie wiadomo jak wielu zdjęć... to raczej można zobaczyć na blogu, czy fanpage Scrapka... hihihi ja pokażę jedynie zdjęcia taga, którego wyprodukowałam w trakcie tych warsztatów.



tylko jak się nazywa ta wstążka, którą zawiązałam na szczycie taga...  jest genialna :)

jeszcze raz - chociaż z poślizgiem - dzięki dziewczęta :)

1 komentarz:

  1. Było bardzo miło i owocnie - dla Ciebie też DZIĘKI :-)
    Grażyna z Krakowa

    OdpowiedzUsuń