poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kolejne warsztatowanie się....

Od czasu do czasu wybieram się na warsztaty.... czy raczej wspólne scrapowanie :) tak właśnie było i tym razem... Scrapowanie przy udziale #goatbox :) I nie byłabym sobą, gdyby wynik mojej pracy był taki, jak reszty dziewcząt... nie dosyć, że do bazy z wyciętym sercem w pokrywce dołożyłam nakładkę z wyciętym "kołem"... wybrałam folię na "okienko" ze srebrnymi paskami (reszta czysta była), to jeszcze zamiast kwiatowo ozdobić kartkę, to nawaliłam na pokrywce pudełka... a dodatkowo dodałam kolor - oprócz przewidywanych brązów-ecru...
Kto mnie zna, ten wie... tym razem powstała tylko ta jedna praca - nie narobiłam dodatkowych... zupełnie, jak nie ja... no na usprawiedliwienie mam tyle, że gorąco było jak w piekle i skupić się nie mogłam ;)





1 komentarz: